Οροι και προϋποθέσεις

Η Queens store s.r.o. εμπορική εταιρεία
με έδρα στη διεύθυνση Thámova 166/18, 186 00, Πράγα 8, Τσεχία Α.Φ.Μ.: 06551203 

καταχωρημένη στο Εμπορικό Μητρώο του Δημοτικού Δικαστηρίου της Πράγας, αρ. πρωτοκόλλου 192700, τμήμα C, για την πώληση αγαθών μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος στη διεύθυνση www.iqueens.gr

Στοιχεία επικοινωνίας του Εμπόρου

διεύθυνση Packeta International ID 93325465, Geniki Taxydromiki hub, Εσωτερική Περιφερειακή (Internal Ring Road), Θέση Διαλογής OSE – Πάροδος Σοφ. Βενιζέλου, 54628 Θεσσαλονίκη

διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected] 

τηλέφωνο +420 604 99 55 11 

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις (εφεξής "Όροι και Προϋποθέσεις") της εμπορικής εταιρείας Queens store s.r.o., με έδρα στη διεύθυνση Thámova 166/18, Α.Φ.Μ: 06551203, εγγεγραμμένη στο εμπορικό μητρώο που τηρείται στο Δημοτικό Δικαστήριο της Πράγας, τμήμα 192700, αριθμός πρωτοκόλλου C (εφεξής "Έμπορος"), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 1751, παράγραφος 1 του Ν. 89/2012, του Αστικού Κώδικα (εφεξής ο "Αστικός Κώδικας"), τα αμοιβαία δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των συμβαλλομένων μερών που προκύπτουν σε σχέση ή βάσει σύμβασης αγοράς (εφεξής "Σύμβαση Αγοράς") που συνάπτεται μεταξύ του Εμπόρου και άλλου φυσικού προσώπου (εφεξής "Καταναλωτής") μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος του Εμπόρου. Το ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί από τον Έμπορο στον διαδικτυακό ιστότοπο www.iqueens.gr (εφεξής "Ιστότοπος") μέσω της διαδικτυακής διεπαφής (εφεξής "Διαδικτυακή διεπαφή καταστήματος").

Πίνακας περιεχομένων:

Προσυμβατική ενημέρωση για τον πελάτη-καταναλωτή

  1. Εισαγωγικές διατάξεις

  2. Λογαριασμός χρήστη

  3. Σύναψη σύμβασης αγοράς

  4. Τιμές και προϋποθέσεις πληρωμής

  5. Υπαναχώρηση από τη σύμβαση αγοράς

  6. Μεταφορά και παράδοση προϊόντων

  7. Ελαττωματικά προϊόντα

  8. Άλλα δικαιώματα και υποχρεώσεις των συμβαλλομένων μερών

  9. Εγγύηση Ποιότητας Queens Essentials Lifetime
  10. Προστασία προσωπικών δεδομένων και απόρρητο

  11. Συμπληρωματικές διατάξεις






Πληροφορίες για τον πελάτη-καταναλωτή πριν την σύναψη σύμβασης αγοράς 

  1. Το κόστος της υπεραστικής επικοινωνίας δεν διαφέρει από τη βασική τιμή που χρεώνεται στον καταναλωτή από τον φορέα/πάροχο υπηρεσιών του, ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να επικοινωνεί με τον έμπορο σε γραμμές που έχουν χρέωση.

  2. Ο έμπορος απαιτεί την πλήρη εξόφληση της τιμής αγοράς πριν από την παράδοση των αγαθών. Οι πληρωμές πραγματοποιούνται είτε με τραπεζικό έμβασμα, είτε με αντικαταβολή, είτε με πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας μέσω του Διαδικτύου, είτε με άλλες μεθόδους που αναγράφονται στην ενότητα ΠΛΗΡΩΜΗ που βρίσκεται στον ιστότοπο ΕΔΩ. Κατά την παραλαβή αυτοπροσώπως από τις εγκαταστάσεις, ο καταναλωτής πληρώνει τη μετακίνηση από και προς τις εγκαταστάσεις. Κατά την παράδοση μέσω παρόχου ταχυδρομικών υπηρεσιών, τα έξοδα αποστολής διέπονται από τις χρεώσεις που αναγράφονται στην ενότητα ΑΠΟΣΤΟΛΗ που βρίσκεται στον ιστότοπο ΕΔΩ.

  3. Για αγαθά που τροποποιούνται κατόπιν αιτήματος του καταναλωτή, απαιτείται προκαταβολή 30% της τελικής τιμής των αγαθών, η σύμβαση για αγαθά που τροποποιούνται κατόπιν αιτήματος του καταναλωτή δεν μπορεί να ακυρωθεί χωρίς αιτιολογία εντός της προθεσμίας που προβλέπεται στο άρθρο V.2.

  4. Ο έμπορος δεν συνάπτει συμβάσεις με επαναλαμβανόμενη εκτέλεση ή συμβάσεις αορίστου χρόνου. Σε περίπτωση που διευκολύνει μια τέτοια σύμβαση, το συντομότερο χρονικό διάστημα για το οποίο τα μέρη δεσμεύονται από τη σύμβαση, ανακοινώνεται από τον πάροχο της επαναλαμβανόμενης εκτέλεσης, συμπεριλαμβανομένης της τιμής ή του τρόπου προσδιορισμού της για μια περίοδο χρέωσης, η οποία είναι πάντοτε ένας μήνας, εφόσον η τιμή αυτή είναι σταθερή, καθώς και λεπτομέρειες σχετικά με τους φόρους, τις επιβαρύνσεις και το κόστος για την παράδοση των αγαθών ή την παροχή των υπηρεσιών.

  5. Όλες οι τιμές των αγαθών και των υπηρεσιών παρατίθενται στο διαδικτυακό περιβάλλον του καταστήματος, συμπεριλαμβανομένου του φόρου προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ), οι τιμές για την αποστολή παρατίθενται στην ενότητα ΑΠΟΣΤΟΛΗ που βρίσκεται στον ιστότοπο ΕΔΩ.

  6. Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη συναφθείσα σύμβαση (εκτός αν αναφέρεται το αντίθετο) εντός τριάντα ημερών, η οποία ισχύει εφόσον αφορά τα εξής:

όπου η υπαναχώρηση πρέπει να αποστέλλεται στη διεύθυνση παράδοσης του Εμπόρου ή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected]. Για την υπαναχώρηση από τη σύμβαση αγοράς, ο καταναλωτής μπορεί να κατεβάσει το έντυπο ΕΔΩ

  1. Ο καταναλωτής δεν μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση στις ακόλουθες περιπτώσεις: 

  1. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση, ο καταναλωτής αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής των αγαθών και, σε περίπτωση σύμβασης που έχει συναφθεί με τη χρήση μέσων επικοινωνίας εξ αποστάσεως, τα έξοδα επιστροφής των αγαθών, εάν τα αγαθά δεν μπορούν να επιστραφούν με τη συνήθη ταχυδρομική οδό λόγω της φύσης τους. Εάν ο καταναλωτής υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, οφείλει να αποστείλει ή να παραδώσει στον έμπορο τα εμπορεύματα που παρέλαβε χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και το αργότερο εντός 14 ημερών από την υπαναχώρηση. Ο καταναλωτής υποχρεούται να επιστρέψει τα αγαθά πλήρη, δηλαδή μαζί με όλα τα παρεχόμενα εξαρτήματα, με πλήρη τεκμηρίωση, άθικτα, καθαρά, συμπεριλαμβανομένης της αρχικής συσκευασίας, στην κατάσταση και στην αξία στην οποία παρελήφθησαν. Σε περίπτωση που τα εμπορεύματα δεν επιστραφούν στην αρχική τους συσκευασία ή/και η αρχική συσκευασία επιστραφεί κατεστραμμένη, ο έμπορος δικαιούται πληρωμή για τη μη επιστραφείσα ή/και κατεστραμμένη αρχική συσκευασία. Αυτή η επιστροφή θα αφαιρεθεί από τον έμπορο από το ποσό που πρέπει να επιστραφεί στον καταναλωτή λόγω της υπαναχώρησης του από τη σύμβαση αγοράς. Ο καταναλωτής ευθύνεται έναντι του εμπόρου για κάθε μείωση της αξίας των εν λόγω αγαθών που προκύπτει από το χειρισμό των αγαθών με τρόπο διαφορετικό από αυτόν που απαιτεί η φύση και τα χαρακτηριστικά τους.

  2. Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει τα αγαθά με τέτοιο τρόπο ώστε

  1. Η σύμβαση συνάπτεται κυρίως στην ελληνική γλώσσα, ενώ μετά την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής υπόθεσης ο έμπορος αρχειοθετεί τα δεδομένα. Η συναφθείσα σύμβαση αρχειοθετείται από τον έμπορος για τουλάχιστον πέντε έτη από την ημερομηνία σύναψης της, αλλά όχι περισσότερο από το χρονικό διάστημα που προβλέπεται από τους σχετικούς νομικούς κανονισμούς, με σκοπό την επιτυχή εκτέλεση της και δεν είναι προσβάσιμη σε τρίτους μη εμπλεκόμενους. 

  2. Σε περίπτωση που η καταγγελία δεν διευθετηθεί, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στον εποπτικό ή κρατικό φορέα εποπτείας, ο οποίος είναι η Τσεχική Αρχή Επιθεώρησης Εμπορίου (CTIA). Για λεπτομέρειες, οι πελάτες μπορούν, για παράδειγμα, να επισκεφθούν τον ιστότοπο https://www.coi.cz/informace-o-adr. Οι καταναλωτές έχουν επίσης το δικαίωμα να επιλύσουν τη διαφορά ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής πλατφόρμας ODR που είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Στην εξωδικαστική επίλυση διαφορών, συμμετέχουν επίσης διαμεσολαβητές, ανεξάρτητοι διαμεσολαβητές επικοινωνίας μεταξύ των μερών μιας σύγκρουσης. Ένας κατάλογος αυτών των διαμεσολαβητών είναι διαθέσιμος στη διεύθυνση www.justice.cz, όπου μπορείτε να αναζητήσετε τις καταναλωτικές διαφορές. Οι διαμεσολαβητές καθορίζουν τους όρους τους ατομικά.

  3. Υποβάλλοντας μια παραγγελία, ο καταναλωτής επιβεβαιώνει ότι έχει διαβάσει τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις και τα ακόλουθα έγγραφα και πληροφορίες που παρατίθενται στις επιμέρους ενότητες του δικτυακού τόπου πριν από τη σύναψη της σύμβασης αγοράς: 





  1. Εισαγωγικές διατάξεις

  1. Οι όροι και προϋποθέσεις δεν ισχύουν σε περιπτώσεις όπου το πρόσωπο που προτίθεται να αγοράσει τα αγαθά από τον έμπορο είναι νομικό πρόσωπο ή πρόσωπο που ενεργεί στο πλαίσιο των επιχειρηματικών του δραστηριοτήτων κατά την παραγγελία αγαθών ή κατά την ανεξάρτητη άσκηση του επαγγέλματος του.

  2. Οι διατάξεις που παρεκκλίνουν από τους όρους και προϋποθέσεις μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο διαπραγμάτευσης στη σύμβαση αγοράς. Οι ρυθμίσεις παρέκκλισης στη σύμβαση αγοράς υπερισχύουν των διατάξεων των όρων και προϋποθέσεων.

  3. Οι διατάξεις των όρων και προϋποθέσεων αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της σύμβασης αγοράς. Η σύμβαση αγοράς και οι όροι και προϋποθέσεις συντάσσονται στην ελληνική γλώσσα. Οι όροι και προϋποθέσεις είναι δεσμευτικοί για τον καταναλωτή και τον έμπορο από τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης αγοράς.

  4. Ο έμπορος μπορεί να τροποποιήσει ή να συμπληρώσει μονομερώς τη διατύπωση των όρων και προϋποθέσεων και των στοιχείων τους, σύμφωνα με τη νομοθεσία. Η διάταξη αυτή δεν επηρεάζει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που απορρέουν για τον καταναλωτή πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος της νέας έκδοσης των όρων και προϋποθέσεων ή των στοιχείων τους.

  5. Ο έμπορος δικαιούται να παρεκκλίνει από τους όρους και προϋποθέσεις στο πλαίσιο της προσφοράς του που παρατίθεται στον ιστότοπο.

  1. Λογαριασμός χρήστη

  1. Βάσει της εγγραφής του καταναλωτή στη διαδικτυακή διεπαφή του καταστήματος, ο καταναλωτής μπορεί να έχει πρόσβαση στη διεπαφή χρήστη. Από τη διεπαφή χρήστη του, ο καταναλωτής μπορεί να παραγγείλει αγαθά (εφεξής "Λογαριασμός χρήστη"). 

  2. Ο καταναλωτής μπορεί να υποβάλει παραγγελίες και χωρίς εγγραφή, απευθείας από τη διαδικτυακή διεπαφή του καταστήματος.

  3. Κατά την εγγραφή στον ιστότοπο του καταστήματος και κατά την υποβολή παραγγελιών, ο καταναλωτής υποχρεούνται να παρέχει ορθά και αληθή στοιχεία. Ο καταναλωτής υποχρεούνται να ενημερώνει τα δεδομένα που αναφέρονται στον λογαριασμό χρήστη σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής. Τα δεδομένα που παρέχονται από τον καταναλωτή στον λογαριασμό χρήστη και κατά την παραγγελία των αγαθών θεωρούνται από τον έμπορο ως ορθά.

  4. Τα δεδομένα που παρέχονται από τον καταναλωτή κατά την εγγραφή χωρίζονται σε υποχρεωτικά και προαιρετικά. Τα υποχρεωτικά πεδία αποτελούν τα απαραίτητα δεδομένα για τη σύναψη και την υλοποίηση της σύμβασης αγοράς μεταξύ του εμπόρου και του καταναλωτή. Τα προαιρετικά πεδία παρέχονται οικειοθελώς από τον καταναλωτή στον έμπορο. Τα οικειοθελώς παρεχόμενα δεδομένα μπορούν να αυξήσουν την ευχέρεια του εμπόρου κατά την εκτέλεση της σύμβασης ή να χρησιμοποιηθούν για την εξατομίκευση για την καλύτερη στόχευση των διαφημιστικών μηνυμάτων για τον καταναλωτή.

  5. Η πρόσβαση στον λογαριασμό του  χρήστη, διασφαλίζεται με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης. Τα στοιχεία αυτά θεωρούνται εμπιστευτικά και ο καταναλωτής δεσμεύεται να τα αποκρύψει από τρίτους. 

  6. Ο καταναλωτής δεν έχει το δικαίωμα να επιτρέπει την χρήση του προσωπικού του λογαριασμού χρήστη σε τρίτους.

  7. Ο έμπορος έχει το δικαίωμα να διαγράψει τον λογαριασμό χρήστη, εάν ο λογαριασμός είναι ανενεργός για περισσότερα από 2 έτη ή εάν ο καταναλωτής παραβιάσει τις υποχρεώσεις του βάσει της σύμβασης αγοράς (συμπεριλαμβανομένων των όρων και προϋποθέσεων) ή εάν ο έμπορος αλλάξει το λειτουργικό του σύστημα σε σύστημα μη συμβατό με το προηγούμενο.

  8. Ο καταναλωτής αναγνωρίζει ότι ο λογαριασμός χρήστη ενδέχεται να μην είναι συνεχώς προσβάσιμος, ιδίως όσον αφορά την απαραίτητη συντήρηση του λογισμικού και υλισμικού του εμπόρου ή τη συντήρηση λογισμικού και υλισμικού τρίτων.

  9. Ο έμπορος δεν είναι υπεύθυνος για τη λειτουργικότητα του λογαριασμού χρήστη, και διατηρεί το δικαίωμα να αλλάζει τη λειτουργικότητα του λογαριασμού χρήστη, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

  10. Ο έμπορος δεν ευθύνεται για τυχόν κατάχρηση του λογαριασμού χρήστη από τρίτους.



  1. Σύναψη σύμβασης αγοράς

  1. Τα αγαθά που παρουσιάζονται στην διαδικτυακή διεπαφή του καταστήματος είναι ενημερωτικής φύσεως, και ο έμπορος δεν υποχρεούται να συνάψει σύμβαση αγοράς σχετική με αυτά τα αγαθά.

  2. Η διαδικτυακή διεπαφή του καταστήματος περιέχει πληροφορίες σχετικές με τα αγαθά, συμπεριλαμβανομένων των τιμών και του κόστους επιστροφής τους, σε περίπτωση που τα αγαθά δεν μπορούν να επιστραφούν με κανονικό ταχυδρομείο. Οι τιμές των αγαθών αναγράφονται συμπεριλαμβανομένου του φόρου προστιθέμενης αξίας και όλων των σχετικών τελών. Οι τιμές των αγαθών είναι έγκυρες για όσο διάστημα εμφανίζονται στον ιστότοπο του καταστήματος. Η παρούσα διάταξη δεν περιορίζει τη δυνατότητα του εμπόρου να συνάψει σύμβαση αγοράς υπό ατομικά συμφωνημένους όρους.

  3. Η διαδικτυακή διεπαφή του καταστήματος περιέχει επίσης πληροφορίες σχετικά με το κόστος της συσκευασίας και της παράδοσης των αγαθών.

  4. Για την υποβολή παραγγελίας ο καταναλωτής συμπληρώνει τη φόρμα παραγγελίας στην διαδικτυακή διεπαφή του καταστήματος, στην οποία παρέχει τα στοιχεία ταυτοποίησης του/της. Η φόρμα παραγγελίας περιέχει πληροφορίες σχετικά με:

  1. τα παραγγελθέντα αγαθά (αγαθά που “εισάγονται” από τον καταναλωτή στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών στον ιστότοπο του καταστήματος)

  2. τον τρόπο πληρωμής του ποσού αγοράς, πληροφορίες σχετικά με την επιλεγμένη μέθοδο παράδοσης των παραγγελθέντων αγαθών·

  3. πληροφορίες σχετικά με το κόστος που σχετίζεται με την προμήθεια των αγαθών (που αναφέρονται συλλογικά ως "Παραγγελία")

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ελέγξει και να αλλάξει τα δεδομένα πριν από την υποβολή της παραγγελίας.

  1. Η παραγγελία αποστέλλεται από τον καταναλωτή στον έμπορο κάνοντας κλικ στο κουμπί “Επιβεβαίωση παραγγελίας”. Τα δεδομένα που αναφέρονται στην παραγγελία θεωρούνται σωστά από τον έμπορο. Αμέσως μετά την αποδοχή της παραγγελίας, ο έμπορος θα επιβεβαιώσει την αποδοχή αυτή στον καταναλωτή μέσω email, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η οποία αναφέρεται στο λογαριασμό χρήστη ή στην παραγγελία (εφεξής “η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του καταναλωτή”).

  2. Ο έμπορος διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει πρόσθετη επιβεβαίωση της παραγγελίας από τον καταναλωτή (π.χ. εγγράφως ή τηλεφωνικώς) ανάλογα με τη φύση της παραγγελίας (ποσότητα των αγαθών, την τιμή ή τα έξοδα αποστολής) 

  3. Η συμβατική σχέση μεταξύ του καταναλωτή και του εμπόρου προκύπτει από την επιβεβαίωση της παραγγελίας, η οποία αποστέλλεται από τον έμπορο στον καταναλωτή μέσω email στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του καταναλωτή.

  4. Ο καταναλωτής συμφωνεί με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας κατά τη σύναψη της σύμβασης αγοράς. Το κόστος που επιβαρύνεται ο καταναλωτής κατά τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας σε σχέση με τη σύναψη της σύμβασης αγοράς (κόστος σύνδεσης στο διαδίκτυο, κόστος τηλεφωνικών κλήσεων) επιβαρύνει τον ίδιο τον καταναλωτή.

  5. Ο έμπορος διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει παραγγελίες για αγαθά που πωλούνται σε τιμή χαμηλότερη των 10% της συνήθους τιμής ή εάν πωληθεί για λιγότερο από 1,2 € (τα μεταφορικά έξοδα δεν θεωρούνται ως τιμή αγαθών).

  6. Ο έμπορος διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει παραγγελίες, στις οποίες έχουν χρησιμοποιηθεί περισσότερα από ένα εκπτωτικά κουπόνια.



  1. Τιμές και προϋποθέσεις πληρωμής

  1. Η τιμή των αγαθών και τυχόν έξοδα σχετικά με την αποστολή των αγαθών βάσει της σύμβασης αγοράς, μπορεί να καταβληθεί από τον καταναλωτή με τρόπους, από τους οποίους ο καταναλωτής θα μπορεί να επιλέξει κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Η παραγγελία μπορεί πάντα να πληρωθεί μέσω τραπεζικής συναλλαγής, με αντικαταβολή ή τουλάχιστον με ένα από τα ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής, ανάλογα με τη τρέχουσα διαθεσιμότητα τους.

  2. Μαζί με την τιμή των αγαθών, ο καταναλωτής υποχρεούνται να καταβάλει στον έμπορο το συμφωνηθέν ποσό σχετικά με την συσκευασία και την παράδοση των αγαθών. Εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά, η τιμή της αγοράς εφεξής συμπεριλαμβάνει επίσης το κόστος της παράδοσης αγαθών.

  3. Ο έμπορος δεν απαιτεί προκαταβολή ή άλλη παρόμοια πληρωμή από τον καταναλωτή. Αυτό δεν επηρεάζει τις διατάξεις του άρθρου IV.6. των όρων και προϋποθέσεων, σχετικές με την υποχρέωση του καταναλωτή σχετικά με την υποχρέωση προκαταβολής της τιμής αγοράς των αγαθών.

  4. Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, η τιμή αγοράς καταβάλλεται κατά την παραλαβή των αγαθών. Σε περίπτωση πληρωμής χωρίς μετρητά, η τιμή αγοράς καταβάλλεται εντός 5 εργάσιμων ημερών από τη σύναψη της σύμβασης αγοράς.

  5. Σε περίπτωση πληρωμής χωρίς μετρητά, ο καταναλωτής υποχρεούνται  να καταβάλει την τιμή αγοράς των αγαθών με αναφορά του μεταβλητού συμβόλου πληρωμής. Σε περίπτωση πληρωμής χωρίς μετρητά, η υποχρέωση του καταναλωτή να καταβάλει το τίμημα αγοράς πληρούται τη στιγμή που το σχετικό ποσό πιστωθεί στο λογαριασμό του εμπόρου.

  6. Ο έμπορος δικαιούται, ιδίως σε περίπτωση που δεν λάβει πρόσθετη επιβεβαίωση παραγγελίας από τον καταναλωτή (παρ. III.6.), να ζητήσει την πληρωμή της πλήρους τιμής αγοράς προτού στείλει τα αγαθά στον καταναλωτή.

  7. Οι τυχόν εκπτώσεις που παρέχονται από τον έμπορο στον καταναλωτή δεν μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους.

  8. Ο έμπορος εκδίδει φορολογικό έγγραφο - τιμολόγιο - στον καταναλωτή σχετικά με τις πληρωμές που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της σύμβασης αγοράς. Ο έμπορος υπόκειται στην καταβολή Φ.Π.Α. Το φορολογικό έγγραφο θα εκδοθεί από τον έμπορο στον καταναλωτή μετά την πληρωμή της τιμής αγοράς των αγαθών και θα αποσταλεί σε ηλεκτρονική μορφή στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του καταναλωτή

  9. Σύμφωνα με τον νόμο περί αρχείων πωλήσεων, ο έμπορος υποχρεούται να εκδίδει απόδειξη στον καταναλωτή, εκτός εάν η τιμή αγοράς καταβάλλεται με μεταφορά μη μετρητών. Ταυτόχρονα, υποχρεούται να καταχωρήσει τις εισπραχθείσες πωλήσεις στον διαχειριστή της φορολογικής αρχής ηλεκτρονικά - σε περίπτωση τεχνικής βλάβης, το αργότερο εντός 48 ωρών.

  1. Υπαναχώρηση από τη σύμβαση αγοράς

  1. Ο καταναλωτής αναγνωρίζει ότι, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, δεν είναι δυνατή η  υπαναχώρηση, μεταξύ άλλων, από τη σύμβαση αγοράς αγαθών τα οποία είχε παραγγείλει, εφόσον αυτά έχουν τροποποιηθεί σύμφωνα με τις επιθυμίες του καταναλωτή ή για τον ίδιο τον καταναλωτή, από τη σύμβαση αγοράς αλλοιώσιμων αγαθών, καθώς και αγαθών που αναμίχθηκαν ανεπανόρθωτα με άλλα αγαθά μετά την παράδοση τους, από την σύμβαση αγοράς αγαθών σε σφραγισμένη συσκευασία, τα οποία ο καταναλωτής αφαίρεσε από αυτήν, και για λόγους υγιεινής δεν μπορούν να επιστραφούν και από την σύμβαση αγοράς ηχητικού ή οπτικού υλικού ή λογισμικού προγράμματος, εάν η αρχική συσκευασία έχει υποστεί ζημία.

  2. Εάν δεν πρόκειται για την περίπτωση που αναφέρεται στο άρθρο V.1. ή σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση που δεν είναι δυνατή η υπαναχώρηση από τη σύμβαση αγοράς, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς εντός τριάντα (30) ημερών από την παραλαβή των αγαθών. Σε περίπτωση που το αντικείμενο της σύμβασης αγοράς είναι διάφορα είδη αγαθών ή η παράδοση διαφόρων τμημάτων, η προθεσμία αυτή αρχίζει από την ημερομηνία παραλαβής της τελευταίας παράδοσης αγαθών. Εάν το αντικείμενο της σύμβασης αγοράς είναι τακτική επαναλαμβανόμενη παράδοση αγαθών, η προθεσμία αυτή αρχίζει από την ημερομηνία παραλαβής της πρώτης παράδοσης αγαθών. Ο έμπορος παραχωρεί στον καταναλωτή παρατεταμένη προθεσμία για την υπαναχώρηση από τη σύμβαση αγοράς.

  3. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση αγοράς πρέπει να αποστέλλεται εγγράφως στον έμπορο εντός των προθεσμιών που ορίζονται στο άρθρο V.2. Για την υπαναχώρηση από τη σύμβαση αγοράς, ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει το έντυπο που είναι διαθέσιμο για λήψη ΕΔΩ. Ο καταναλωτής μπορεί να αποστείλει την υπαναχώρηση από τη σύμβαση αγοράς στη διεύθυνση παραλήπτη του εμπόρου ή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του εμπόρου [email protected].

  4.    Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς, η σύμβαση αγοράς ακυρώνεται εξαρχής. Τα αγαθά πρέπει να επιστραφούν στη διεύθυνση επιστροφής του εμπόρου εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία αποστολής της υπαναχώρησης στον έμπορο. Εάν ο καταναλωτής υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς, ο καταναλωτής αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής των αγαθών στον έμπορο, ακόμη και αν τα αγαθά δεν μπορούν να επιστραφούν λόγω της φύσης τους με τα συνήθη ταχυδρομικά μέσα.

  5.    Ο καταναλωτής υποχρεούται να επιστρέψει τα εμπορεύματα πλήρη, δηλαδή με όλα τα παρεχόμενα εξαρτήματα, με πλήρη τεκμηρίωση, άθικτα, καθαρά, με την αρχική συσκευασία, στην κατάσταση και στην αξία στην οποία παρελήφθησαν. Σε περίπτωση που τα εμπορεύματα δεν επιστραφούν στην αρχική τους συσκευασία ή/και η αρχική συσκευασία επιστραφεί κατεστραμμένη, ο έμπορος δικαιούται πληρωμή για τη μη επιστραφείσα ή/και κατεστραμμένη αρχική συσκευασία. Αυτή η επιστροφή θα αφαιρεθεί από τον έμπορο από το ποσό που πρέπει να επιστραφεί στον καταναλωτή λόγω της υπαναχώρησης του από τη σύμβαση αγοράς.

  6. Ο καταναλωτής ευθύνεται έναντι του εμπόρου για τη μείωση της αξίας των εν λόγω αγαθών, η οποία προέκυψε ως αποτέλεσμα του χειρισμού των εν λόγω αγαθών με τρόπο διαφορετικό από αυτόν που είναι αναγκαίος σε σχέση με τη φύση και τα χαρακτηριστικά τους.

  7. Εάν ο καταναλωτής υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς, ο έμπορος επιστρέφει στον καταναλωτή χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση όλα τα χρήματα, συμπεριλαμβανομένου του κόστους παράδοσης των αγαθών, τα οποία ο έμπορος έλαβε από τον καταναλωτή βάσει της σύμβασης αγοράς, με τον ίδιο τρόπο, αλλά το αργότερο δεκατέσσερις ημέρες μετά την υπαναχώρηση από τη σύμβαση αγοράς. Ο έμπορος επιστρέφει τα χρήματα που έλαβε στον καταναλωτή με άλλα μέσα μόνο εάν ο καταναλωτή έχει συμφωνήσει σε αυτό και εάν δεν προκύπτουν περαιτέρω έξοδα. Εάν ο καταναλωτής υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς, ο έμπορος δεν υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα που έλαβε στον καταναλωτή πριν ο καταναλωτή επιστρέψει τα αγαθά στον έμπορο ή αποδείξει ότι έχει αποστείλει τα αγαθά στον έμπορο. Εάν ο έμπορος δικαιούται αποζημίωση για μείωση της αξίας των αγαθών, αυτή συμψηφίζεται με την απαίτηση του καταναλωτή για επιστροφή της τιμής αγοράς.

  8. Στις περιπτώσεις που ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς, ο έμπορος έχει επίσης δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς ανά πάσα στιγμή, έως τη στιγμή παραλαβής των αγαθών από τον καταναλωτή. Σε περίπτωση προπληρωμής, ο έμπορος θα επιστρέψει στον καταναλωτή το πληρωτέο ποσό ή μέρος αυτού με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο το έλαβε. Ο έμπορος δικαιούται να πράξει σύμφωνα με το παρόν άρθρο για παράδειγμα σε περιπτώσεις προφανούς σφάλματος στην τιμή των αγαθών.

  9. Εάν μαζί με τα αγαθά παρέχεται δώρο από τον έμπορο στον καταναλωτή, η σύμβαση δώρου μεταξύ του εμπόρου και του καταναλωτή συνάπτεται με την προϋπόθεση ότι, εάν ο καταναλωτής αποσυρθεί από τη σύμβαση αγοράς, η σύμβαση δώρου για το παρεχόμενο δώρο παύει να ισχύει, και ο καταναλωτής υποχρεούται να το επιστρέψει στον έμπορο μαζί με τα επιστρεφόμενα αγαθά. Εάν δεν είναι δυνατή η επιστροφή του δώρου, ο έμπορος δικαιούται χρηματική αποζημίωση αξίας της συνήθους τιμής του δώρου.

  10. Ο έμπορος διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει μια παραγγελία, για την οποία έχουν χρησιμοποιηθεί περισσότερα από ένα εκπτωτικά κουπόνια, ή εάν έχει εφαρμοστεί έκπτωση άνω των 20% σε προϊόντα που έχουν ήδη έκπτωση.

  1. Μεταφορά και παράδοση προϊόντων

  1. Σε περίπτωση που ο τρόπος μεταφοράς συμφωνηθεί βάσει ειδικού αιτήματος του καταναλωτή, ο καταναλωτής φέρει τον κίνδυνο και κάθε πρόσθετο κόστος που σχετίζεται με το συγκεκριμένο τρόπο μεταφοράς.

  2.  Εάν ο καταναλωτής δεν παραλάβει τα αγαθά κατά την παράδοση, ο έμπορος δικαιούται να συμπεριλάβει τον καταναλωτή στην λίστα των αναξιόπιστων καταναλωτών (εφεξής “μαύρη λίστα”). Όλα τα πρόσωπα που περιλαμβάνονται στη μαύρη λίστα του εμπόρου υποχρεούνται να πληρώσουν επόμενες παραγγελίες πριν από την αποστολή τους σε περίπτωση περαιτέρω αγοράς. Η λίστα αναξιόπιστων καταναλωτών διατηρείται από τον έμπορο μόνο για εσωτερική χρήση και δεν δημοσιεύεται με κανέναν τρόπο.

  3. Σε περίπτωση που, για λόγους που προέρχονται από τον καταναλωτή, είναι απαραίτητο να παραδοθούν τα αγαθά επανειλημμένα ή με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που ορίζεται στην παραγγελία, ο καταναλωτής υποχρεούται να καταβάλει τα έξοδα σχετικά με την επαναλαμβανόμενη παράδοση των αγαθών ή τα έξοδα που σχετίζονται με τον διαφορετικό τρόπο αποστολής.

  4. Κατά την παραλαβή των αγαθών από τον διανομέα, ο καταναλωτής υποχρεούται να ελέγξει την ακεραιότητα της συσκευασίας του δέματος και, σε περίπτωση τυχόν ελαττωμάτων, να ενημερώσει αμέσως τον διανομέα. Σε περίπτωση διαπίστωσης παραβίασης της συσκευασίας που υποδηλώνει μη εξουσιοδοτημένο άνοιγμα του δέματος, ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να παραλάβει το δέμα από τον διανομέα.

  5. Περαιτέρω δικαιώματα και υποχρεώσεις των μερών κατά τη μεταφορά των εμπορευμάτων ενδέχεται να ρυθμίζονται από τους ειδικούς όρους παράδοσης του εμπόρου, εφόσον εκδίδονται από τον έμπορο. Για τις χρεώσεις των μεταφορικών και άλλες πληροφορίες, επισκεφτείτε: https://www.iqueens.gr/el/apostoli

  1. Ελαττωματικά προϊόντα

  1.  Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των συμβαλλομένων μερών, σχετικά με τα δικαιώματα που προκύπτουν από την παράδοση ελαττωματικών προϊόντων, διέπονται από τις σχετικές δεσμευτικές νομικές διατάξεις.

  2. Ο έμπορος δεσμεύεται στον καταναλωτή ότι τα αγαθά δεν θα είναι ελαττωματικά κατά την παραλαβή. Συγκεκριμένα, ο έμπορος είναι υπεύθυνος προς τον καταναλωτή ότι, τη στιγμή της παραλαβής των αγαθών από τον έμπορο, τα αγαθά:

  1. έχουν τα χαρακτηριστικά που έχουν συμφωνηθεί από τα συμβαλλόμενα μέρη και, ελλείψει συμφωνίας, τα χαρακτηριστικά που περιγράφονται από τον έμπορο ή τον κατασκευαστή, ή που είναι αναμενόμενα από τον καταναλωτή, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση των αγαθών και τη διαφήμιση που κάνει ο έμπορος ή ο κατασκευαστής για αυτά·

  2. είναι κατάλληλα για τον σκοπό χρήσης που δηλώνει ο έμπορος ή για τον οποίο χρησιμοποιούνται συνήθως αγαθά αυτού του είδους·

  3. αντιστοιχούν σε ποιότητα ή σχεδιασμό στο συμβατικό δείγμα ή μοντέλο, εάν η ποιότητα ή ο σχεδιασμός καθορίζεται σύμφωνα με το συμβατικό δείγμα ή μοντέλο·

  4. είναι στην αντίστοιχη ποσότητα, στις αντίστοιχες διαστάσεις ή στο αντίστοιχο βάρος·

  5. πληρούν τις νομοθετικές απαιτήσεις.

  1. Οι διατάξεις που ορίζονται στο άρθρο VII.2 των όρων και προϋποθέσεων δεν ισχύουν για αγαθά τα οποία πωλούνται σε χαμηλότερη τιμή ως ελαττωματικά, για το οποίο ελάττωμα είχε συμφωνηθεί η χαμηλότερη τιμή, στη φθορά των εμπορευμάτων που προκαλείται από κανονική χρήση, στην περίπτωση μεταχειρισμένων εμπορευμάτων με φθορά αντίστοιχη του βαθμού χρήσης τους ή ως φθαρμένα κατά την παραλαβή τους από τον καταναλωτή, ή εάν αυτό προκύπτει από τη φύση των εμπορευμάτων.

  2. Εάν το ελάττωμα γίνει εμφανές εντός έξι μηνών από την παραλαβή, τα αγαθά θα θεωρούνται ως ελαττωματικά κατά την παραλαβή. Ο καταναλωτής δικαιούται να ασκήσει τα δικαιώματα του για υποβολή παραπόνου για το ελαττωματικό προϊόν εντός είκοσι τεσσάρων μηνών από την παραλαβή.

  3. Τα δικαιώματα που προκύπτουν από την παράδοση ελαττωματικών προϊόντων ασκούνται από τον καταναλωτή προς τον έμπορο στη διεύθυνση της εγκατάστασης του εμπόρου, όπου είναι δυνατή η αποδοχή του παραπόνου, λαμβάνοντας υπόψη το φάσμα των πωληθέντων αγαθών, ενδεχομένως στην έδρα του εμπόρου.

  4. Περαιτέρω δικαιώματα και υποχρεώσεις των συμβαλλόμενων μερών που σχετίζονται με την ευθύνη του εμπόρου για τα ελαττωματικά προϊόντα μπορεί ο καταναλωτής να βρει εδώ: https://www.iqueens.gr/el/parapona

  1. Άλλα δικαιώματα και υποχρεώσεις των συμβαλλομένων μερών

  1. Ο καταναλωτής αποκτά την κυριότητα των αγαθών με την καταβολή της πλήρους τιμής αγοράς των αγαθών.

  2. Ο έμπορος δεν δεσμεύεται από κανέναν κώδικα δεοντολογίας σε σχέση με τον καταναλωτή.

  3. Για την εξώδικη επίλυση διαφορών μεταξύ του καταναλωτή και του εμπόρου, που προκύπτουν από τη σύμβαση αγοράς, είναι υπεύθυνο το αρμόδιο Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων.

  4. Το Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων εποπτεύει επίσης σε περιορισμένο βαθμό τη συμμόρφωση του εμπόρου με τον Νόμο 2251/1994 για την Προστασία των Καταναλωτών, όπως τροποποιήθηκε.

  5. Η Τσεχική Επιθεώρηση Εμπορίου ασκεί, μεταξύ άλλων, την εποπτεία της τήρησης του νόμου αριθ. 634/1992 Coll. για την προστασία των καταναλωτών, όπως τροποποιήθηκε.

Τυχόν διαφορές μεταξύ του εμπόρου και του καταναλωτή μπορούν επίσης να επιλυθούν εξωδικαστικά. Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί σε εξωδικαστικό φορέα επίλυσης διαφορών, όπως είναι η τσεχική Αρχή Επιθεώρησης Εμπορίου. Για λεπτομέρειες, οι καταναλωτές μπορούν, για παράδειγμα, να επισκεφθούν τον ιστότοπο https://www.coi.cz/informace-o-adr. Οι καταναλωτές έχουν επίσης το δικαίωμα να επιλύσουν τη διαφορά ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής πλατφόρμας ODR που είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Στην εξωδικαστική επίλυση διαφορών συμμετέχουν επίσης διαμεσολαβητές, ανεξάρτητοι διαμεσολαβητές επικοινωνίας μεταξύ των μερών μιας σύγκρουσης. Ένας κατάλογος αυτών των διαμεσολαβητών είναι διαθέσιμος στη διεύθυνση www.justice.cz, όπου μπορείτε να αναζητήσετε τις καταναλωτικές διαφορές. Οι διαμεσολαβητές καθορίζουν τους όρους τους ατομικά.

  1. Ο έμπορος δικαιούται να ασκεί την πώληση αγαθών βάσει άδειας εμπορίου. Ο έλεγχος εμπορικής αδειοδότησης πραγματοποιείται από το αρμόδιο Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων.

  2. Για την επίβλεψη του τομέα προστασίας προσωπικών δεδομένων έχει την ευθύνη η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

  3. Ο καταναλωτής φέρει τον κίνδυνο μεταβολής των συνθηκών.



  1. Εγγύηση Ποιότητας Queens Essentials Lifetime

Υποστηρίζουμε τα προϊόντα μας και γι' αυτό προσφέρουμε μια ειδική περιορισμένη εγγύηση ποιότητας εφ' όρου ζωής για επιλεγμένα μπλουζάκια, πέρα από τη νομική μας ευθύνη για την ποιότητα κατά την παραλαβή σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται παρακάτω. Η εγγύηση ισχύει για τα μπλουζάκια στην κατηγορία https://www.iqueens.gr/el/8929-queens-essentials.

Τι είναι η εγγύηση ποιότητας;

Η εγγύηση ποιότητας ("εγγύηση") σημαίνει ότι τα μπλουζάκια μας θα είναι κατάλληλα για την κανονική τους χρήση για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Και αν δεν είναι, το μπλουζάκι θα αντικατασταθεί σύμφωνα με τους εδώ ορισμένους όρους.

Για πόσο και σε ποιον παρέχουμε την εγγύηση;

Παρέχουμε στο μπλουζάκι σας εγγύηση για όλη τη διάρκεια της ζωής του. Η εγγύηση δεν μπορεί να μεταβιβαστεί και ισχύει μόνο για τον αρχικό αγοραστή. Η εγγύηση ισχύει μόνο για μπλουζάκια που αγοράζονται απευθείας από τον ιστότοπο www.queens.cz και από τα επίσημα καταστήματα Queens και Footshop.

Εύρος της Εγγύησης:

Η εγγύηση καλύπτει μόνο ελαττώματα στο υλικό ή την εργασία, όπως προβλήματα με ραφές, λογότυπα, κ.λπ.

Η εγγύηση δεν καλύπτει φυσιολογική φθορά, ζημίες που προκαλούνται από εσφαλμένη συντήρηση ή φυσική γήρανση του προϊόντος.

Η εγγύηση δεν καλύπτει επίσης ζημίες που προκαλούνται από την εσφαλμένη χρήση του μπλουζακιού, όπως η έκθεση σε ακραίες θερμοκρασίες, χημικά, αιχμηρά αντικείμενα ή άλλες ασυνήθιστες χειριστικές διαδικασίες. Επίσης, δεν καλύπτονται οι ζημίες που προκαλούνται από ατυχήματα (σκισίματα, τραυματισμοί κλπ.).

Η εγγύηση δεν ισχύει για μπλουζάκια που έχουν τροποποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο (π.χ. βαφή, κοπή, κέντημα κ.λπ.) ή επισ

10. Προστασία προσωπικών δεδομένων και απόρρητο

https://www.iqueens.gr/el/consent/privacy-policy

11. Συμπληρωματικές διατάξεις

  1. Η σχέση που δημιουργείται από τη σύμβαση αγοράς διέπεται από το τσεχικό δίκαιο, ακόμη και σε περιπτώσεις που περιέχουν ένα διεθνές (ξένο) στοιχείο με τη μορφή του προσώπου του καταναλωτή. Αυτό ισχύει με την επιφύλαξη των δικαιωμάτων του καταναλωτή βάσει της γενικά δεσμευτικής νομοθεσίας.

  2. Εάν οποιαδήποτε από τις διατάξεις των παρόντων όρων και προϋποθέσεων είναι ή καθίσταται άκυρη ή ατελέσφορη, η διάταξη αυτή θα αντικατασταθεί από μια νέα διάταξη, με όσο το δυνατόν πιο κοντινή έννοια στην άκυρη διάταξη. Μια άκυρη ή ατελέσφορη διάταξη δεν επηρεάζει την εγκυρότητα των άλλων διατάξεων.

  3. Οι σχέσεις και τυχόν διαφορές που ενδέχεται να προκύψουν βάσει της σύμβασης αγοράς θα επιλύονται αποκλειστικά με τους νόμους της Δημοκρατίας της Τσεχίας.

  4. Η σύμβαση αγοράς συνάπτεται στην ελληνική γλώσσα. Εάν μεταφραστεί το κείμενο της σύμβασης για τις ανάγκες του καταναλωτή, ισχύει, σε περίπτωση διαφωνίας σχετικά με την ερμηνεία των όρων, η ερμηνεία της σύμβασης στην τσεχική γλώσσα. Η σύμβαση αποθηκεύεται σε ηλεκτρονική μορφή και ο έμπορος δεν επιτρέπει την πρόσβαση σε αυτήν.

  5. Όσον αφορά την προστασία και την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του καταναλωτή από τον έμπορο, ισχύει η ακόλουθη πολιτική απορρήτου που είναι διαθέσιμη εδώ: https://www.iqueens.gr/el/consent/privacy-policy

  6. Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων τους, ισχύουν και εφαρμόζονται από 5.5.2022 και υπερισχύουν την προηγούμενη έκδοση των όρων και προϋποθέσεων, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων τους, και είναι διαθέσιμοι στην έδρα και τις εγκαταστάσεις του εμπόρου ή ηλεκτρονικά στη διεύθυνση www.iqueens.gr



Στην Πράγα 5.5.2022.